Translate

יום שבת, 11 באוקטובר 2014

פרויקט של בית בגודל צנוע

 גם פרויקט בגודל קטן וצנוע יכול להפוך לבית החלומות שלכם

האם תפסתם את עצמכם פעם חושבים שבית קטן הוא לא בדיוק בית החלומות שלכם? אז דעו לכם שלא לכולם מתאים ארמון עם סלון ענק ומהדהד. 


העדר שטחים מיותרים בוילה קטנה ייצור אווירה חמה ונעימה.
לדוגמא כמה מהיתרונות לבניית וילה בגודל צנוע: מחיר הבנייה קטן, הגינה גדולה יותר, ההוצאות על הארנונה יורדות, ההוצאות העתידיות על טיפול בבית מצטמצמות, שטח הניקיון קטן יותר וכו'.
מה שאני מנסה להעביר זה שככל שהוילה גדולה יותר כך גם ההוצאות מתרחבות.

אבל העניין הוא לא דווקא הכסף, לבית קטן יש עוד המון יתרונות. אם פעם יאמרו לכם שבית קטן זה לא עניין רציני ואין לכם הרבה דברים לחשוב עליהם אז יהיו באפשרותכם כמה טענות בתגובה: האופציות לבחירת מגרש רחבות יותר, ישנה הפחתה בהוצאות הבנייה וכמובן ההוצאות העתידיות נמוכות יותר. אז קחו לכם נקודה למחשבה, בניית בית צנוע וקטן ממדים יכול בהחלט להיות בית החלומות שלכם!

תזכרו תמיד, אתם לא קונים דירה אלא בונים בית. לכן, אתם דואגים לכל הפרטים ובוחרים לבד את האפשרות הטובה בשבילכם, החל מבחירת המגרש ועד בחירת צבע הגמר החיצוני.
לא משנה מהו הגודל של הבית אך חשוב שחלוקתו הפנימית תתאים לדרישות שלכם ושל משפחתכם,
על עניין זה לא מתפשרים!

אתם רוצים פרויקט של בית קטן כי אינכם מתכננים לחיות בו אלא בונים למטרת השכרה? במקרה כזה רצוי לקחת בחשבון שבית להשכרה אמור להתאים לכולם, להיות רב שימושי וללא דברים מיותרים.

השאלה היא, למה אתם חושבים על האופציה של בית בגודל קטן, אבל אם בחרתם באפשרות זו אל תמהרו לפסול אותה, ממליץ לכם להתייעץ עם האדריכל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה